Program Loialitate

Salut! Ne bucurăm că ești interesat de programul de loialitate Knockout. Am ales mai jos cele mai întalnite întrebări despre program. Dacă ai totuși alte întrebări, nu ezita să ne contactezi la unul din numerele de mai jos, sau pe adresa de email, iar unul dintre colegii noștri îți va răspunde în cel mai scurt timp.

 

CE ESTE PROGRAMUL DE LOIALITATE KNOCKOUT?

Programul de Loialitate Knockout este una din metodele prin care ne arătăm aprecierea față de clienții noștri. Poți câștiga premii în bani, acumulând puncte prin diferite activități pe site, precum recomandarea unui prieten, finalizarea unei comenzi și multe altele. Cu cât colectezi mai multe puncte, cu atât salvezi mai mulți bani!

DE CE PUNCTELE MELE SUNT ”ÎN AȘTEPTARE”?

În așteptare: aceste puncte vor fi aprobate la 30 de zile după ce dumneavoastră sau un prieten pe care l-ați recomandat a plasat comanda. Acest lucru se întâmplă din motive de protecție din cauza politicii noastre de retur de 30 de zile.

CINE SE POATE ÎNSCRIE?

Orice client Knockout se poate înscrie la programul de loialitate. Dacă ai deja cont la noi pe site, ești înscris automat la programul nostru de loialitate. Dacă nu ai cont, te poți înregistra foarte ușor și rapid AICI

CUM CÂȘTIG PUNCTE?

Primești din start 500 de puncte când îți creezi cont, apoi poți acumula puncte completând activități din secțiunea ”Câștigă puncte” din partea de sus a programului.

CÂTE PUNCTE AM?

Punctele tale sunt afișate în colțul din stânga al programului.

CUM REVENDIC PUNCTELE?

În partea de sus a programului, selectează secțiunea ”Recompense”. Dacă ai destule puncte, poți revendica una din recompensele disponibile.

EXISTĂ O LIMITĂ DE PUNCTE PE CARE LE POT OBȚINE?

Nu. Poți obține cât de multe puncte reușești.

CE ÎNSEAMNĂ PUNCTE ”APROBATE”, ”ÎN AȘTEPTARE” ȘI ”ANULATE”?

  • Aprobate: aceste puncte pot fi folosite oricând pentru a revendica o recompensă
  • În așteptare: aceste puncte vor fi aprobate la 30 de zile după ce dumneavoastră sau un prieten pe care l-ați recomandat a plasat comanda. Acest lucru se întâmplă din motive de protecție din cauza politicii noastre de retur de 30 de zile.
  • Anulate: dacă dumneavoastră sau un prieten pe care l-ați recomandat a făcut un retur în cadrul celor 30 de zile de așteptare, punctele vor fi anulate și șterse din cont.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ UN PRIETEN PE CARE L-AM RECOMANDAT ANULEAZĂ COMANDA?

Punctele tale ”În așteptare” vor fi anulate și șterse din cont.

DE CE MI-AU SCĂZUT PUNCTELE?

Tu sau un prieten pe care l-ai recomandat a anulat o comandă.

AM COMPLETAT O ACTIVITATE ȘI NU AM PRIMIT PUNCTELE!

Uneori când programul este aglomerat poate dura câteva minute până punctele dumneavoastră sunt actualizate. Dacă nu ați primit punctele după 30 de minute, vă rugăm să ne contactați pentru remediere.

POT SĂ ÎMI FOLOSESC PUNCTELE LA FINALIZAREA COMENZII?

Da, dar nu direct. Înainte de a finaliza comanda, mergeți la secțiunea ”Recompense” pentru a revendica un voucher ce poate fi folosit la finalizarea comenzii.

CUM PĂRĂSESC PROGRAMUL DE LOIALITATE?

Dacă nu mai sunteți interesat în a primi puncte, vă rugăm să ne contactați pentru a vă elimina din cadrul programului nostru. ATENȚIE: veți pierde toate punctele pe care le-ați acumulat

CUM RAPORTEZ O PROBLEMĂ?

Vă rugăm folosiți una dintre metodele noastre de contact iar unul din colegii noștri va remedia problema în cel mai scurt timp posibil.

Noi folosim Cookies. Te rugăm să confirmi că accepți.

Pre-loader